onsdag 14 oktober 2009

Hej och välkommen till Bergochdalbanan.

Maten torsdag
frukost: godis 500g 30p
lunch: glass x2 12p
utöver: mer godis 20p
middag:pizza med bearneise 40p

använda: 102p
sparade: nej, men back ca 82p

Boot Camp vecka 2, dag 9
Rörelse/motion: sov 2h
Steg: 1
Aerobic step: ½
Pluggande: Har givit upp

Detta är såklart inte sanning.
Hade en dålig dag igår, kände mig låg...Idag känns det faktiskt bättre men jag vet inte...
Jag är bara så trött, stressad och känner mig inte motiverad...Det har, låst sig?
Det ska bli bättre. Det kommer bli bättre.

Jag är så här ibland...Får en svacka..
Brukar säga att jag är lite som en bergochdalbana, oftast går det runt och upp men ibland kommer den där nergången också.
Tack och lov att jag har min karusellförare (sambon) tack för att du är du och att du orkar med mig när jag själv inte gör det...

Nej, nu ska jag äta lunch och sen gå ut och rensa skallen lite.

Återkommer med en seriös standard senare ;)

1 kommentar:

  1. Haha jag tänkte väl *s* Var lite väl många poäng dära ;-P
    Hehe hoppas du känner dig bättre under dagen, vet att du kan... Bara du vill :-) Kraam

    SvaraRadera