torsdag 8 oktober 2009

Längtar till fredag

Såg i mitt inlägg igår att jag hade råkat skriva tisdag, men igår var det ju onsdag och inget annat på matplanen.
men idag har vi torsdag, so let's go :)

Maten torsdag
frukost: mjukt bröd med ost och marmelad 3p
Lunch: Tacokyckling med pitabröd 6
Utöver: vindruvor
Middag: Korvstroganoff med spagetti,sallad och cola light 8,5

använda: 17,5p
sparade: 12,5p

Boot Camp vecka 1, dag 4
"Rörelse/motion": idag tog jag bara en "vanlig" promenad på 30min..
Steg: 10507
Aerobic step: 7237 (64min)
Pluggande: Idag tar jag en "fri"dag efter att ha haft redovisning och i helgen blir det ju till att jobba med uppsats för del I i denna kurs som avslutas för snart! *ångest*

Dag 4 avklarad på Boot Camp, 24 kvar tjejer! ;)

Promenaden satt lika "hårt inne" som igår, för jag kom hem först efter klockan fyra och har haft "muntlig examination idag"...Då är man så trött, men återigen så är det boot camp och de andra deltagarna som aktiverar mig :D

Imorgon har det gått fem dagar :)
Imorgon är det äntligen frreeeddaggg!

Jag har planer på att njuta av en riktig höstfredag imorgon,
Jag tänkte gå en långpromenad och ta mig förbi biblioteket (de har bokrea på utrensade böcker).
Sen ska jag hitta på någon träning (förslag?), köpa godis (har SPARAT points & LÄNGTAT! :))
så ska jag göra hemmagjord calzone :)
Ja, en riktig mysfredag planerar jag imorgon...

Synd bara att Sambon har andra planer och komma vara borta i helgen..
Fast å andra sidan är det väl lättare att få skolarbete gjort då...
Får krama extra på han ikväll istället ;)

Men nu tänkte jag titta på "Halvåtta hos mig" (4:an och jag älskar både sarkastiska Helge Skoog och matlagning;) .)
Sen väntar ännu ett avsnitt av Criminal Minds på 5:an... det är nog en av de bästa serierna jag följt!!!

Kämpa på Boot Campare och ha en trevlig torsdag alla läsare =)

3 kommentarer:

  1. Först ska du äta potatis till korvstroganoff och sen äter du spagetti, det är ju ris man ska äta till korvstroganoff :) Fråga din sambo, jag vet att han håller med mig :)

    Jag kommer nog hem till dig imorgon, det låter så himla gott med hemmagjord calzone!
    Eftersom du är ensam hemma i helgen så ringer jag nog. VI hörs då! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ååååå vad jag blev sugen på calzone nu... Är det vv-variant? Recept sen tack!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Ija, recept önskas! Njuuut ordentligt av ditt godis, du har gjort dig väl förtjänt av det! Och ha en trevlig kväll och helg också, naturligtvis. Heja oss!

    SvaraRadera