fredag 30 oktober 2009

Standarden onsdag och torsdag

Maten Onsdag
frukost: lätt vaniljyoghurt med müsli 3p
Lunch: hemmagjord potatismos med köttbullar och sallad 7,5
middag: lasagne och cola light 8p
använda: 18,5p
sparade: 2,5

Boot Camp vecka 3, dag 22
Rörelse/motion: ca 30 min promenad + ca 1h promenad senare
Steg: 15060
Aerobic step: 12751 (113min)
Pluggande: skrivit och mailat in en uppgift (uppsats) till min lärare, samt mailat länkar med motiveringar och kritik till mitt arbetslag till varför vi ska använda dem i länkbiblioteket.

Maten Torsdag
frukost: mackor med pastej x2 3p
Lunch: grilladkorv med bröd x2 6p
utöver: banan x2 +en halv tigerkaka 4p
middag: Tacos 6
använda: 19p
sparade: 3,5

1Boot Camp vecka 3, dag 23
Rörelse/motion: Promenad ca 30min
Steg: 12150
Aerobic step: 6236 (54min)
Pluggande: jobbade sent så igår blev det inte något pluggande

Men idag är det Fredag, men min dag har inte riktigt börjat ännu så jag får se ifall jag återkommer ikväll med standarden och lite andra skriverier, har inte riktigt haft tid till det eftersom jag jobbar.

Men boot campare, nu är det bara 2dagar kvar!

Alla läsare önskas en mysig dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar