fredag 16 oktober 2009

Elma Cay

Maten Fredag
frukost:Fil med 1dl puffar 2p (men nu har filen tagit slut så imorgon blir det annan frukost;)
Lunch: Varmakoppen med bröd och fanta 4p
utöver: äppelteet är så sött att det säkert är points i det, men den som känner till v.v. har nog märkt att jag inte räknat points "för den vanliga läsken" heller...Så har jag beslutat att inte göra.
middag: Jag ska göra iordning En salami&bripaj (väldigt pointsdyr så det blir en sjundedelsbit till middag) 11,5

och så är det ääääntligen fredag så resterande points kommer att gå till 2hg godis!

använda: 30p
sparade: 0p

Boot Camp vecka 2, dag 12
Rörelse/motion: blossom x30min och långpromenad i regn&rusk
Steg: 10123
Aerobic step: 9842 (80min)
Pluggande: Mestadels av dagen har gått åt till att börja med första delen av uppsatsen...Det är svettigt och jag tror jag för första gången i mina studier kommer att ha svårt att begränsa mig!!!

Nu är det bara 16dagar kvar tjejer!!!

Elma- äpple
Cay- te
**mmm**
Jag glömmer hur gott det är...
Nu är det alldeles förlängesen som jag drack Turkiskt äppelte...
Tyvärr, är det så att jag inte förknippar Turkiet med så mycket ljusa minnen längre...
Det känns som att jag fått för många sår på hjärtat när jag varit där sist, så det överskuggar glädjen som fanns för det förr...
Men något som aldrig kan ändras är att det var ditt min första utlandsresa gick med Askurum M och "de här är ju inte jätte-salta"E...
Vilken sjuj*vla tjejresa det var...
och inte heller kommer det att ändras att detta Teet är fantastiskt!

Jag tog mig en kopp när jag kom hem efter att ha riktigt, riktigt BOOT CAMPA! För att gå promenad i regnet, 80min...Det är verkligen en pärs...
om jag var trött på promenadandet förr och att jag hade som regel att gå 10.000steg om dagen- förstå idag då när det är regn och rusk utanför...

Men nu sitter jag under fleece filten, tittar på Ghos Wishperer och värmer mig och är stolt att jag gick iallafall- lite underlätta det att jag har en så jättebra ljudbok i öronen! (ska skriva mer om den snart,för jag är på nästsista cdn nu!)

annars så börjar det kännas bättre nu, inte lika låg som tidigare i veckan men jag är fortfarande stressad och trött-så där konstigt jättetrött?
Men nu tänker jag njuta och ligga lite i soffan, sen plugga lite, diska mer och börja förbereda ínför kvällen.

Jag älskar fredagar!

ha en toppen fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar