onsdag 28 oktober 2009

Standarden tisdag

Maten Tisdag
frukost: knäcke med pastej och ynka lite oboy (mjölken tog slut innan blandadt började!) 2,5
Lunch: Pastasallad med köttbullar, lite feta och lite olja, lite saft 8p
utöver: ett glas varm choklad, ett plommon och en cola light 1,5
middag: Sconespizza minus banan (v.v. recept) 8p
använda: 20p
sparade: 1

Boot Camp vecka 3, dag 21
Rörelse/motion: Ett friskis och svettis pass medel (det är toppen med f&s! Vart helt slut! iofs tycker jag det är lite sektvarning i all toppenhet, hon/han som håller i det har ju en tendens att se sjukt oberörda ut och riktigt uppsmilade när de skriker och tjoar på oss andra:)
Steg: 15584 (jag hade inte räknaren på mig under passet)
Aerobic step: 7138 (61min)
Pluggande: pratade med sa om dagarna jag missat hitills

5 dagar var det kvar (ja,fast nu är det ju egentligen 4 =)

återkommer eventuellt ikväll,
ha en fin dag

2 kommentarer:

  1. Håller med dig om friskisledarna.. de flesta ser inte ut att svettas ens! och när man själv ligger där och pinar och kämpar så ser de inte ens berörda ut *s* Hur orkar de? Med det är bara att tänka "Så ska jag också bli"Haha önskedröm.. men men :p

    SvaraRadera
  2. Nu är det inte långt kvar, bara några dagar!
    Va duktig du är som var iväg på friskis och svettis. Jag hann inte ringa dig imorse, såg din kommentar efter kl tio.
    Hoppas vi kan prata med varann snart.
    Kram Johanna

    SvaraRadera