måndag 12 oktober 2009

Boot Camp-invägning!

Här kommer resultatet efter 1 veckas Boot Camp!!!
jag väger
73,9!
En veckas boot camp och jag gick ner 1,4 kg!

Detta firade jag idag med att ta en omväg hem från affären (som ändå inte gav mig 10.000steg så jag var passade på att gå ner till pappersinsamlingen för att få ihop de sista 300stegen som fattades, och fick lite extra ;)
Och ännu mer fira blev det när jag kom hem och jag körde ett pass med Blossom (dvd-träning) Men det var mycket jobbigare idag än förra veckan...
Ska alldeles straxt hoppa in i duschen, börja med middagen, men måste kolla de andra bloggarna först hur det har gått för alla som "krälat runt i leran på boot camp" i en vecka :)
Känner mig otroligt taggad, nu kör vi vecka två tjejer!!!

och Johanna, sov sådär inatt, inga läskiga spöken men somnade när jag läste min kurslitteratur på kvällen så det kan vara därför som det var jättesvårt att somna =)

så har vi standarden!
Maten Måndag
frukost: Hårdknäcke med ost 2p
Lunch: Lasagne och cola light 8p
Middag: Planerad "Krämig potatissallad" (återkommer om det är en höjdare,för jag har inte provat den än) och kotlett 6,5

använda: 16,5p
sparade: 3,5p

Boot Camp vecka 2, dag 8
Rörelse/motion: Blossom cirka 30min, börjar misstänka att den här träningsverken i låren kommer från passet jag körde med "henne" förra veckan ;)
Steg: 10238
Aerobic step: 4795 (41min)
Pluggande: Planen är att läsa lite (om jag orkar ikväll, haft hel dag i skolan och är rätt trött...)

Ha en underbar måndag allihop! :D

2 kommentarer:

  1. Va roligt att resultatet på vågen var så bra! Då får man en extra kick att fortsätta :) Fortsätt kämpa på, det kommer gå superbra!
    Jag ringer dig imorgon eller onsdag! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Yey!! Vilken härlig framgång!! Så kul att höra att det peppar dig så mycket till rörelse =) Vi är grymma!

    SvaraRadera