måndag 10 januari 2011

Skola=uppsats=ångest

3timmar denna dag,
och hur många timmar dessförinnan som jag inte ens kan sammanställa,
över 100papper utskrivna och buntade i fyra olika högar

1. min uppsats
2. Den jag ska opponera på, hennes uppsats
3. Sidor med kommentarer på hennes uppsats, att ta upp
4. Att ta upp punkterna eller "råden" vi fått som ska tas upp

Nu kan jag bara vänta på att det blir torsdag.
Och jag kommer nog sova ganska dåligt denna vecka,
vara rätt otillgänglig,
ångest och stress...
Detta är verkligen den värsta terminen under hela min utbildning.
SÅ mycket stress och oro...
Jag önskar nästan att det varit imorgon vi skulle haft opponeringen istället,
så det bara kan vara över!
Men snart är det ju torsdag så...

Håll tummar och tår att det går vägen nu på torsdag!

1 kommentar:

  1. Skönt att du är färdig och bara behöver vänta in dagen, förstår att du tycker det kommer bli en jobbig vecka. Men jag tror att det kommer bli ett bra veckoslut för dig

    SvaraRadera