måndag 3 januari 2011

Redan 3:je januari -snabb uppdatering

AskuruM stannade ett par dagar efter nyår och det blev ett par sena kvällar.
Jag känner mig rätt trött och inte riktigt att jag hunnit kommit ikapp helt =O)

Trots trötthet och vändandet på dygnet så har jag likväl suttit med uppsatsen.
Idag skickades den in till examinatorn och nu så är det väl bara att fortsätta ha ont i magen ett tag till...
Ett stort TACK till min fina sambo som stöttat och hjälpt mig så mycket under denna kaotiska tid.
Utan dig, vet jag inte om jag klarat det så här långt.
NU får vi bara hoppas att jag klarar mig lika bra i fortsättningen **hålla tummar och tår**

Men nu, nu ska jag nog ta och ta tag i sambon för att bege mig ut i köket och göra lite middag.
Jag ville bara hinna skriva en snabb uppdatering om skolan för er som följt mitt slit och ve...

Hoppas DU har en FIN måndag,
den första för detta år ;O)


1 kommentar:

  1. Håller tummarna för dig!! Men tror inte du har något att vara orolig för!! :)

    SvaraRadera