onsdag 12 januari 2011

7 frågor

Hittade 7frågor hos thaison,

Och för er som inte redan vet det, så gillar jag ju listor och speciellt listor med roliga frågor att besvara, så jag tänkte -den här gör jag med =O)

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"Beskrivningen av metoderna ger nämligen handledaren ett konkret underlag för att bedöma om examensarbetet är genomförbart och vilket kunskapstillskott den färdiga rapporten kan ge."
Boken heter "Examensarbetet i lärarutbildningen" och är skriven av Johansson och Svedner.
Kanske inte otippat att det var den som fanns närmast...

Vad var det senaste du såg på tv?
Ett avsnitt av underbara "The big bang theory"

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
När snön slår mot fönsterbläcket och dvdn som är på standby.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Det måste varit igår då jag gick ut och sen in till vårt förråd för att hämta in kartongen för att plocka ner alla fina julsakerna.

Vad har du på dig?
En jätte,jättestor blå t-shirt med delfiner på (och underkläder såklart)

Vilken var den senaste filmen du såg?
Liftarens guide till galaxen som gick på tvn.
(Boken var roligare.)

Skulle du överväga att flytta utomlands?
När jag var yngre så drömde jag om det.
Och visst finns det fortfarande i tankarna ibland, men jag älskar faktiskt Sverige och tror inte att jag skulle klara av att flytta från det och alla mina nära och kära.


Ja, då är det väl min tur att skicka dessa 7frågor vidare till DIG!
Hoppas DU har en riktigt fin onsdag!

2 kommentarer:

  1. Alltid kul att lära känna dig lite bättre! :)

    Kanske hakar på dig och gör listan lite senare!!

    SvaraRadera
  2. Att flytta från Sverige var bara för mig tänkt över en period. Den perioden har nu varat i 10 år.

    SvaraRadera