onsdag 5 januari 2011

Ångest

Jag gillar inte att läsa andras arbeten...
Det här arbetet är verkligen så himla bra!
Vilket gör att jag tycker mitt arbete är hiimla dåligt.
Och jag behöver inte ha mer "vatten på kvarn" för den känslan.
Nu hamnar jag i spiralen "jag kommer inte klara det här" jag kommer inte få godkänt" igen =O(
Åh, vad jag önskar att det här var över,
och jag önskar verkligen att jag inte behövde läsa andras arbeten.
Då jämför man sig bara...
Det är aldrig bra.

Nu har jag halva arbetet kvar att läsa, tror att känslan kommer förvärras...

Därför är jag oanträffbar.
Tillsvidare...

4 kommentarer:

  1. Nej då det tror jag inte!! Blir alltid så när man jämför sitt arbete med andras...sluta klanka ner på dig själv nu!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för dig och din uppsats. Och jag tror att allt kommer bli bra :) Pepp pepp!!!

    SvaraRadera
  3. Åhnej, ditt arbete är säkert jättebra!!

    SvaraRadera
  4. Du vet att du är bäst! Ditt arbete är minst lika bra, man är alltid för självkritisk..
    Slå en pling när du har tid att prata :)
    Kram Johanna

    SvaraRadera