tisdag 4 januari 2011

Hm...

Ja, så var det vardag igen.
Igår började veckan, men det kändes inte så eftersom min sambo hade en ledig dag *mys*

Jag snoozade i över två timmar imorse och tvingade mig själv upp klockan 10.00.
Jag är så himla trött och jag hade nog lätt kunnat sova bort hela dagen,
men det har jag inte tid till!
Jag tror det är allt med den här uppsatsen som suger musten ur mig...
Jag är så himla trött, hela tiden.
Jag längtar verkligen tills att jag ska få börja jobba...
Jag vet att många därute nog tycker jag är bra tokig som tror att jag inte kommer bli trött av att jobba...
Jag är medveten om att det säkert kommer suga musten ur mig det med, men jag tror att det kommer vara mycket mindre ångest som hela den här utbildningen innebär.
Och jag tror att jag kommer få så mycket mera tillbaka av att vara med fantastiska pedagoger och underbara barn! *ler och längtar*

Men det är en bit kvar tills dess...


Idag måste jag
  • städa
  • ringa tjejen jag ska opponera på för att be henne spara och skicka om sin uppsats i ett format som jag kan öppna
  • Läsa och skriva ner kommentarer till hennes arbete

Idag vill jag
  • Baka hemmagjorda tekakor
  • Börja planera hur jag ska kunna uppnå mina mål för 2011, jag tror första steget att nå dem är att ha en plan ;O)

Så vad gör DU den första tisdagen 2011? =O)

2 kommentarer:

  1. Usch ja inget roligt att gå tillbaka till verkligheten efter alla roliga helger... segt är bara förnamnet!

    Åh hemmabakta tekakor lät ju inte helt fel, har du nåt bra recept på det får du jättegärna lägga upp det här för usch så sugen jag blev på det nu!

    Hahaha ja jag tänker nog inte på det som utomlands längre som andra gör när dom ser bilderrna! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag myser med familjen och fina vännerna :)

    SvaraRadera