onsdag 5 januari 2011

Kort inlägg, bara några rader

Inatt har jag haft min värsta mardröm någonsin, jag nästan grät när jag vaknade för att jag var så glad att jag kunde inse att det verkligen bara var en dröm.
Jag tänker inte skriva om vad jag drömde, för jag blir rädd bara jag tänker på det...

Det jag däremot SKA skriva om, är att jag inte har tid att skriva just nu, för jag måste ta och läsa en kurskompis uppsats nu, sätta lite fart så att säga...

TACK alla ni som läser och ger mig kommentarer, jag blir så glad!=O)

Ija: kul att du är tillbaka! Min vikt är alltid närvarande och mitt mål är att nå målvikten detta år, dessvärre har jag plussat på lite till på mig själv under den senaste tiden. Jag kommer inte kunna ta tag i den förrän allt med skolan är över-så du har nog rätt, det är skola till 100%.
Eller snarare 200% men sen kommer jag börja kämpa på i samma anda som dig! =O)

4 kommentarer:

  1. Usch ja visst känner man en sån obeskrivlig lättnad när man inser att det bara var en mardröm!

    Hahaha ne jag får väl fundera ett tag till innan jag bestämmer mig! Nån gång ska jag väl komma underfull med det! ;)

    Är tekakorna slut nu!? :P

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju helt rätt, man måste ju prioritera, kan man inte satsa till 100% blir det ju ändå pannkaka av det och man blir bara besviken, bättre att ta en sak i taget då! håller tummarna att det går bra med skolan!

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt när man vaknar upp och inser att man bara haft en mardröm! Du kommer garanterat att fixa skolan,du har den kämparglöden ;) men jag förstår att du kan känna hopplöshet,det tror jag är fullt normalt efter att ha pluggat länge, men tillåt dig själv att känna så som du gör just nu,för jag tror att efter en sån period kommer du att känna att du fixar det,nu närmar sig slutspurten..heja heja duktiga dig!!

    SvaraRadera
  4. Det låter inte roligt, Jobbigt när man vaknar och inte kan släppa det som hänt i drömmen. Hoppas du får sova gott inatt istället :)

    SvaraRadera