fredag 19 mars 2010

Pappa imponerar!

Ja,så hade jag fått en kommentar från min pappa!
Det blev en enchilada med kycklingröra i som är så fantastiskt god ( ska dela med mig av receptet någon gång här ute snart -påminn mig)
Så vart det mackor med mjukost på också, för jag blev inte riktigt mätt...
Ett tips pappa, när du skriver så använd inte stora bokstäver, det gör man oftast ute påp nätet då man ska BETONA något eller markera att man skriker ;O)

Jag trodde ju att jag skulle ligga i soffan och bara slappa men det blev faktiskt en promenad, för trevliga Turkas J ringde och då fick jag fart -det är inget som är så trevligt som när man har "sällskap" då man går.
Fast sen var hon tvungen att jobba och jag blev ensam med mitt dåliga flås i motionspåret.
Varför skulle jag gå där? Sjönk ju ner för varje steg så det blev en riktigt tung promenad, fast det är väl bra ;O)
En timmes aerobicsteg säger räknaren :O)

Men nu har jag väl egentligen inte tid till att sitta och blogga, och jag hade ju inte tänkt blogga något mer men det är ju så kul då man får kommentarer =O)
Fast hade tänkt titta på lyxfällan på tv3play innan det är packa och fara till jobbet som gäller.
Det är tur att man har världens bästa jobb (barn och ungdomar!), det gör att det inte känns alltför jobbigt att man just ska jobba ;O)

Är det någon mer som längtar efter och planerar sin sommar redan nu?=O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar