tisdag 23 mars 2010

Ändrade planer

Jag kom nästan halvvägs till köpcentrat när jag kom på att jag bara tog med mig bankkort och legitimation. Man var ju tvungen att ha med sig medmera kortet för att få rabatten! =O(
Det var bara att gå hemåt igen, och skorna läckte in vatten så jag var inte sugen att gå tillbaka igen.
Alltså tog jag en lite längre väg tillbaka hem och stegräknaren stannar idag på
7790
= 53511 to go =O)
Och bokinköpet skjuts upp till imorgon.

Jag har även hunnit med att boka tvättid till imorgon, läst hälften av kapitlet som min grupp ska redovisa på fredag -samt klurat lite på idéer till redovisningen och pratat med syster T.
Men nu börjar jag tappa effektiviteten...
Så tänkte nog ta en break och titta lite på repriser av Sex and the city men så inser jag att det är ett avsnitt jag sett många,många gånger...
Kanske skulle titta på filmen istället, den är ju SÅ UNDERBART bra!
Så får det bli!
Sen blir det lite mer läsa och dags för köket igen =O)

1 kommentar:

  1. Sex and the city tröttnar man aldrig på! Speciellt filmen, vi var ju faktiskt på premiären ju! :) Snart kommer tvåan, jag längtar! Kramar JOhanna

    SvaraRadera