fredag 5 mars 2010

ingen titel, blandan kompott igen!



Igår hämtade jag mitt paket med alla böcker som jag beställt på bokrean.
Mycket härligt i den lådan, inte räkningen dock ;O)

Jag träffade även syster T i snöstormen och vi åt kina buffe och sedan släpade vi oss ner till underbara Överskottsbolaget där det shoppades lite inför påsken, från bladet och boken med blommorna på är den nya receptboken =O)
jag skriver alltsom ofta av recept i olika böcker så det blir egna "små recept"böcker och denna var väl fin?













Till middag igår blev det hemmagjorda hamburgare och jag köpte hem en ny dressing, tex mex lät ju inte helt fel...
Men den var ingen höjdare...




Idag får jag inte mycket gjort, jag är väldigt trött och fastän jag mest tagit den lugnt de senaste dagarna så är jag helt slut... Har kanske inte så dåligt samvete över det, vet bara att det drabbar mig själv nästa vecka då jag måste plugga än mer.
Men så får det bli, för idag har jag inte orken till det..

Hur gör ni då ni känner att ni verkligen inte orkar någonting alls? har ni några tips på hur man kan hitta motivation och bli mer pepp?

Plus listan
FREDAG!
Alla serier som börjat igen, speciellt Criminal Minds
Fortfarande låten "kom" med timotej! *heja,heja*

Minus listan
Ica supermarket här nere i mitt centrum som alltid har en massa annonser men aldrig varorna som de annonserar.
Blir så arg. Hade vi varit i USA hade jag stämt de för falsk marknadsföring!

Nu tänkte jag slappa lite till med tv:n, logga in på ticket och bli förfärad över hur mycket priserna på resor har höjts men ändå drömma mig bort på en resa...

Hörni, Ha en fin helg allihopa!

1 kommentar:

  1. Självklart får du ha en åsikt,bara kul =)ja det är ju onekligen en del rosa i min blogg,jag älskar färgen rosa starkt men även turkost,så jag har lite beslutsångest..hm får väl fundera lite till.
    Jag rekomenderar verkligen v.v. Chocolate Toffee godis,dom är jätte goda :P
    Lite nyfiken på hur du hittade till min blogg,jätte kul at du hittade till den och har stannat =))
    Kram till dig !

    SvaraRadera