tisdag 23 mars 2010

Datasupport?

Har precis ätit lunch och känner mig lika pigg som vädret ute (grå alltså)
Jag vaknade tidigt imorse och blev lite sur, för idag kunde jag verkligen ha sovmorgon -den första på länge. Men jag gav inte upp utan somnade om istället och vaknade HALV ELVA!
Vansinne...

Idag har jag nu närmast på schemat att ta en lång promenad. Ska gå till ett köpcenter och köpa sista delen i serien vargbröder. Denna fantastiska bokserie!
Egentligen är den nog tänkt till yngre målgrupp, men ett år då jag sålde för världsnaturfonden ("pandasaker")så sålde jag riktigt bra och de skickade med vargbröder 1 i pocket som en extra bonus.
Läste den och ÄLSKADE den. Slängde mig över nästa, och nästa och delade med mig av den till syster T som älskar den än mer.
Hon har alla, utom sista delen som precis har släppts. Och jag fick hem 20%rabatt på valfri bok på akademin så jag tänkte gå dit och köpa den till henne. (Så lånar jag den av henne sen, har fortfarande inte läst del fem heller, är däremot på del 43 i Sagan om isfolket så det dröjer nog en stund tills jag kan slänga mig över Vargbröder)

Jag måste också försöka få tag i min sambo, för arbetet jag lämnade in kan inte min lärare öppna och jag måste göra om det till en annan fil. Försökte lite själv, men så kom det upp massa olika fönster och jag blev nervös och vågade inte!
Så jag behöver lite datasupport ;O)

Och tillsist ska jag försöka hinna med att läsa lite kurslitteratur innan det är dags att diska och laga mat idag.
Samma lunk =O)

Återkommer med stegen, och appropå stegen! Tack så mycket "viktvaktaren" för tipset om www.stegklubben.se, ska läsa in mig på den vid tillfälle, men tjuvkikade lite och det VERKAR vara något för mig =O)

Efterlysning!
Solen hallå?

Ha en fin tisdag!

1 kommentar:

  1. Lugn i stugan ;)jag sov ut igår,vaknade kl 10 pigg och utvilad,det måste man få unna sig med gott samvete ibland,vi får skylla på att kroppen återhämtar sig när man sover och det är ju bra =)
    Grattis till din fantastiska viktnedgång =)toppen bra jobbat!
    Tack för dina kommentarer Li

    SvaraRadera