tisdag 9 mars 2010

Förälskad

Jag minns inte hur länge sen det var, men låt oss säga att det kanske var för två år sen.
Vi letar ju lite (kanske inte blodigt allvarligt) efter en lite större boyta till oss.
Och för två år sen, blev jag som slagen i huvudet -helt klubbad och förälskad i ett radhus.
DET var fantastiskt! DET var perfekt!
DÄR ville jag bo, tillsammans med fina sambon.
Jag såg vårat liv tillsammans där och det skulle bara vara för BRA för att vara sant.
Och det var det ju, för det är klart att jag som student har ju inte möjlighet att ta lån till ett sånt fint hus.
SÅ det såldes till några andra lyckliga.

MEN nu är det ute på marknaden igen.
Jag tittar nog på det varje dag, och tänker att ja, men det är ju mitt!
Det är ju JUST där Sambon och jag ska bo...
Det är ju så PERFEKT!
Det är ju mitt! Mitt och hans.
Vårat men mest mitt.
*förälskad*

Fast jag är ju fortfarande student.
Men man måste få drömma...
Det är bara det att det där radhuset, det finns ju på riktigt!
Och jag är fortfarande student...
*suckar som en kärlekskrank tonåring som aaaaaldrig ska älska någon så mycket*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar