torsdag 11 mars 2010

Oanträffbara Li

Har en hel del missade samtal på mobilen, och jag ber om ursäkt till er som ringt mig, men idag har jag helt enkelt bara haft en sån där dag när jag inte orkar och haft mycket ändå.
Plus att mestadels av samtalen ringdes då jag sov.
Jag hoppas ni förlåter mig, för ni vet ju att jag älskar att prata med er men idag hade jag inte ork och tid. =O(
Hörs snart?

Jag slutade tidigare på praktiken och när jag kom hem så frös jag så in i bomben.
Krypte ned under täcket och sov nästan två timmar.
Vaknade, och var fortfarande trött???
Visste att jag var tvungen att gå och handla (skulle göra lasagne o behövde mjölk)
Och så är det stegen på räknaren som behövdes få upp rejält.

Idag blev det inte någon "promenad", förutom fram o tillbaka till affären
+att jag tog den långa vägen hem, sen tog jag tag i återvinningen också -enkom för att få fler steg *skrattar*
=34 962 to go!

Men jag har inte helt legat på latsidan!
Nejdå, trots min motvilja mot allt just idag så tog jag tag i hemmet.
Nu är det storstädat och lasagnen är i ugnen.

Är det någon som känner igen detta? Att man bara blir som apatisk och osugen på allt och bara känner *blä* ?
Eller är det bara jag som drabbas av den "orkar-vill-ingenting" sjukan?

plus listan
Criminal minds ikväll!

minus listan
Att vara sugen hela tiden (ätande av saker alltså, mackor, ost, godis, digestive kex, glass, godis m.m.m.m.m.m.m.m)

Men jag har ju sagt att jag ska försöka sprida lite positiv energi istället för en massa gnäll här ute så jag avslutar med lite positiva rader (well,för mig iaf ;O)

Sambon är påväg hem, min väska till Spa vistelsen imorgon är mer eller mindre färdigpackad och jag längtar så efter imorgon när jag och Syster J ska börja helgen och bli bortskämda! =O)

Ha en fin helg och ge någon en kram!

1 kommentar:

  1. Ring en signal när du har tid att prata igen. Hoppas ni får det bra på spat i helgen, njut för mig med :)
    Kramar Johanna

    SvaraRadera