torsdag 18 mars 2010

Trots allt, så älskar jag torsdagar ;O)

Först och främst,
Grattis Pills, vad kul att läsa och jag är impad att du fixar det när du har så mycket bollar i luften! Imponerande! (ja,utom bloggandet då- det är lite dåligt på den fronten va?)! ;O)

Sen,
Stackars dig syster J! Magsjuk? DU skulle inte ha druckit av poolvattnet ;OP
Jag är också magsjuk så jag kommer nog inte heller upp i stegen denna vecka...
Nej, jag ljuger det är bara latheten som talar igen ;O)

Nu,
Sitter jag hemkommen och nyduschad från jobbet och borde ta tag i min uppsats, men återigen är energin nere på noll och jag känne faktiskt bara : BLÄ!
Blä på skolarbete, blä på refererande och uppsatser!
SE mig med kidsen, se mig i yrket, se mitt eget material som jag gör till lektionerna jag har.
Tiden, kraften, energin som jag lägger ner,
inte hur många böcker som står i referenslistan och hur jag refererar fel enligt parantesmetoden.
HEY LI! Det skulle ju vara slutgnällt i bloggen?

Sötsuget,
Är skyhögt...Jag tänker nästan enbart på choklad idag...och godis...GODIS i MASSOR!
Det kan ju bero på
  • Åt en väldigt dålig frukost, när kan man äta lunch utan att bli döhungrig till middagen ikväll?
  • Att jag ALLTID är sugen på godis
Trots att jag norpade ett digestive biscuit imorse? varför blev jag inte nöjd på det?
Det kan ju bero på
  • att jag aldrig blir nöjd och bara vill ha MEEEEEERRRRRAAAAA!
Men viktväktandet går bra och jag kommer idag att ha sparat ihop 10,5p om ja håller mig till dagens matplanering.

Idag,
måste jag bli klar med uppsatsen. Idag ska jag bli klar med uppsatsen.
Så egentligen är det väl bara att sätta igång?
Varför är det då så svårt?

Ha en fin torsdag och glöm inte UNDERBARA Criminal Minds ikväll, LOVE TORSDAGAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar