lördag 27 mars 2010

Godmorgon och snart lunch

Ja,redan har morgonen gått och det är snart dax för lunch.
Massa mys i helgen har det blivit och jag älskar lördagsmorgonar då jag bara kan ligga och mysa och skratta med Sambo-fin.
Annars har vi rätt späckat schema idag, igen.
Då man är ledig är varje minut planerad OCH denna helg blir vi ju dessutom snuvade på en timme för att vi ska vrida fram till sommartid!
Som sambon sa,
när grillen åker fram så flyttar vi fram en timme,
när grillen ställs undan så vrider man tillbaka klockan.
Smart tankesätt, fast vi har ingen grill. Kanske en engångsgrill någon gång ;O)

Vi ska straxt åka och titta i en badrumsbutik, sen ska jag se ifall jag kan hitta nya skor till mor och handla för mina presentkort, så är det storhandla och sen innan vi vet ordet av är kvällen här igen och ikväll har vi planerat att gå och se Avatar i 3D på bio.
Jag har hört mycket bra om den filmen så det ska bli kul.
Sen har jag aldrig varit på 3D bio heller så.

Syster J, vad kul att du också gått med i stegklubben.se -har du sett att man kan jämföra sina steg med varandra?
Jag orkade dock inte dokumentera tillbaka hela veckorna utan tog bara from den dagen som jag blev medlem.
Föresten tror jag nog att det blir svårt för mig att klara 70000denna vecka, men jag ska inte ge upp riktigt än ;O)

Helger är underbara, men alldeles för korta inte sant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar