fredag 24 september 2010

uppdatering

Paus dags
Suttit med uppsatsen nu i två timmar.
Att 2000 ord kan ta så lång tid att skriva...
Fin slipandet kvar, referenser samt att brodera ut handlingsplanen på det etiska dilemmat.
Sen får det vara klart, så kanske två timmar till?
*Hoppas det räcker till ett godkänt i allafall*

Har hunnit bocka av 2 av samtalen på dagens lista,

Ica -ny kod -CHECK

Examensenheten för min utbildning
Men hör och häpna! Hon kunde inte heller svara på mina frågor, precis som den röriga studievägledaren inte heller kunde. SUCK?! Vem ska jag vända mig till då?
Jo, jag fick ett femtioelfte nummer att ringa på måndag.
kanske på måndag får jag slutgiltigt besked? CHECK?
Skulle vara fantastiskt ifall de sa att jag blir klar nu till jul...
Cross your fingers for me! =O)

Skit också, nu lossnade tangenten v!
Hur ska jag kunna skriva på mitt arbete då det är jätteavancerat att skriva bokstaven?

Det blir alltså kanske 3timmar till på uppsatsen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar