måndag 27 september 2010

Blandad kompott, vilket nummer det än är i ordningen;O)

Vikt
Invägning: 73,1
Resultat denna vecka: -0,6kg
Totalt: - 0,8kg
Målvikt: 67

Motion
Ikväll ska jag iväg på ett afrodans pass och jag längtar!
Jag har bara hört talas om det och att det tydligen ska vara jätteroligt!
Återkommer med recension =O)

Läskiga läsken
Igår så blev det som jag misstänkte, "böter".
Jag drack en 33cl cola.
Idag kommer efterverkningarna, jag är så sugen på läsk..
Och så tänkte jag, att jag drack ju ändå en igår och ni vet, alla sådana saker som gör att man åker dit.
Men ny vecka, nya tag och läsk igen på fredag!

Dagens agenda
  • Ja, jag vet att jag sa att jag var klar med uppsatsen -men måste lägga till en sak.
  • diska
  • Åka iväg för att äta middag med fina sambon o syster T
  • Sen är det afrodans! =O)
Det är lite fattigt för en gångs skull på agendan och det känns verkligen nice. =O)
Men imorgon är det inlämning, jag ska jobba tisdag&onsdag, och sen så är det ny kurs på torsdag -innan den här knappt har hunnit avslutas! Snabba bud!

Ringde till examensenheten idag och pratade med en mindre rörig människa, och hon säger att jag blir klar till jul!
Jag har iochförsig svårt att tro på det hela och tänker gardera mig med att söka en kurs till våren, för säkerhetsskull, så jag inte står där sen. Eftersom det har varit så många olika bud...
Men det vore en DRÖM att bli färdig till jul!
Tänk att äntligen få börja jobba och få en lön...
Då är det verkligen bara att trycka på play och livet kan börja *LOVE*

Men nu, nu ska det bli lite lunch i magen =O)

1 kommentar:

  1. Guuuu vad du e duktig,jag bannar mig själv för att jag kommit av mig :( och det är inte min stil..men snart ska jag också ta tag i mig själv,kom igång bra men sen vart jag sjuk och där föll det sen..Iallafall så är du grym och kämpa på som du gör!

    SvaraRadera