onsdag 22 september 2010

Just nu, liten uppdatering

Ibland tar det undermedvetna över och speciellt i drömmarnas värld.
Även om jag är arg och ledsen och inte vill tänka på vissa saker så nästlar de sig in och bråkar med mig när jag sover.
*jag saknar J, tänker mycket på henne*
du vet vem du är...
Det som gör mig ledsen är säkert att jag tänker mer på dig än du tänkt på mig...

*Byter ämne*

motion
Har kommit hem från ett bas pass med Friskisosvettis and I LOVE IT! =O)
Detta måste bli en vana!
Tack, snälla, fina T för att du tränar med mig!

mat och viktväkteriet
det är svårt att bryta sig ur vanan att äta hur som haver... inser att jag kommer få en riktigt tight godisbudget på fredag och det känns lite tråkigt.
MEN nu har jag bestämt mig att nå mitt viktmål innan nästa år, så det är BARA att väga upp den lilla mängden och nöja sig med den =O(

Läskiga läsken
Idag höll jag verkligen på att trilla dit. Idag var det riktigt nära! Speciellt då jag hade kunnat "spara" points på light läsk istället för en milkshake.
Men jag har inte 50kr att böta med och jag "skakade av mig" suget.
Det är snart fredag!
Och detta är vecka 3! =O)

Skolarbetet
Shame on me... Ingenting gjort idag, hur blir det DÅ med planeringen att vara klar på söndag?
*suckar åt mig själv och undrar var jag ska hitta motivation*

Men nu närmast,
är det nog dags att packa upp träningsväskan och sen kanske tänka på att borsta tänder och krypa ner i sängen.

Så, godnatt på er!

1 kommentar:

  1. Hurru du, jag tycker att vi ska höras nån dag. När kan du? :)
    Kram Johanna

    SvaraRadera