tisdag 14 september 2010

Bibblan igen

Idag har det varit praktik och det är fantastiskt kul, som alltid =O)
Men det känns ändock som att jag har en förkylning i kroppen, eller så är det abstinensbesvär för att jag försöker dra ner på läsken.
Varje dag är en kamp.
Idag har jag bråkat riktigt med mig själv, för det känns som att jag lätt skulle kunna "böta" 50kr och dricka läsk idag.
Men samtidigt så väger det tungt att jag inte ska eftersom jag bara är inne på vecka2.
Det är dessutom inte något speciellt idag, som att någon fyller år eller så.
Iochför sig så fyller säkert NÅGON år idag, det vore konstigt om det fanns en dag utan att någon i världen hade fötts på just den dagen...

Närmast på agendan är att titta lite efter hobby böcker på bibblan, pysselbok eller liknande.
Det känns som att jag behöver skaffa mig en hobby =O)
Hur jag nu ska hinna det i allt pluggande...
Men livet måste vara mer än skola! Kan en blivande lärare säga så? *skrattar*

Jag ska även försöka få tag i underbara Blomsan och höra om vi möjligt skulle kunna få in en träning tillsammans den här veckan (knappast troligt då han är så bizy) men annars funderar jag faktiskt att ta mig till någon träning SJÄLV!
Just nu har jag fått dille på att kanske vara med på friskis o svettis, det är både roligt och oftast (av min erfarenhet) bra träning.
Men jag vill inte gå själv =O(

Sen så har nog tiden rullat på och jag ska faktiskt PROMENERA hemåt till Sambons föräldrar, sista kvällen där innan vi äntligen kan flytta hem.
Hem för att städa och för att njuta av ett fantastiskt fint badrum.
Kan man säga badrum då det inte finns badkar?

Det ska bli skönt att få komma hem, klyschan "borta bra, men hemma bäst" passar väl in efter nästan 3(?) veckor borta.

1 kommentar:

  1. jag ger dig syster 4 klappar på axeln idag för att du är så duktig....
    jag skulle kunna tänka mig att börja träna med dig om du vill?:-)
    och jag måste tacka dig för allt stöd och hjälp du ger mig gumman tack för att du finns och lyser upp min dag....

    älskar dig och du jag är stolt över dig

    SvaraRadera