söndag 26 september 2010

Helgen sammanfattas på söndagen =O)

Skola
Ja, arbetet är till sist klart. Filade och skrev lite till på det hela igår.
Men nu är jag så less på det att det får bära eller brista!
Det brukar vara ett tecken på att, nu räcker det.
det är inlämning på tisdag och dags att förbereda sig inför den muntliga examensuppgiften imorgon.

Men nu, tillbaka blick över helgen ;O)
I fredags var det hög mysfaktor här hemma, hemmagjord pizza, tv-spel, skratt, godis, läsk och levande ljus. *kärlek*

Lördagen kom alldeles för snabbt och dagen spenderade jag tillsammans med min fina sambo. Vi pratade massor och bara var och det var så skönt! Det är alldeles för sällan man tar sig tid till att bara "vara".
Sen svidade vi om och begav oss iväg till ett par vänner till honom, där vi drack lite, skrattade och umgicks. Det hela slutade i att vi gick ut tillsammans.
Jag hade så ENORMT trevligt och det bästa av allt var att jag fick dansa massor!
Jag älskar att dansa och tycker att det är för sällan man kommer ut och gör det!

Idag, är det söndag.
Duktiga sambon ska åka iväg och träna men jag blir nog hemma, jag är väldigt trött idag känner jag och har som sagt dessutom en muntlig examination att förbereda.
Att diska vore inte heller helt fel ;O)

Points i helgen
Det spenderades alltså väldigt mycket på må-gott-kontot igår, så vi får se hur vägningen går imorgon -men det var klart värt det =O)

Läskiga läsken
Jag har druckit läsk i fredags och igår, det har blivit 1,5 liter pepsi max och jag tycker det är helt okej.
Däremot har jag RIKTIGT, RIKTIGT sug efter läsk idag..
Så nu kanske det blir så att jag för första gången sen jag började (tre veckor) tänker böta 50kr och dricka lite läsk. Det tar emot men...Jag vet inte vilket som kommer att väga tyngst.
Vi får se.

Avslutningsvis
Ska försöka komma upp i mina 7000steg innan dagen är över. (Borde inte vara så svårt för jag har lyckats samla nästan 5000 redan inatt)

En fin höstpromenad skulle ju inte vara helt fel.
Har DU tagit dig tid att njuta av hösten och se alla vackra färger ute?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar