måndag 13 september 2010

Efterlyses?

Dagen har innehållit ett jättebra seminarie, med en lärare som verkligen är engagerad och otroligt rolig att ha.
En mindre bra föreläsning, som jag känner att jag faktiskt hade klarat mig utan.

Just nu har jag närmare 20sidor kvar av Stieg Larsson och ska snart bege mig hemåt till Sambons föräldrar.

Men jag surfar runt lite och har börjat nosa lite kring det jag har tänkt skriva om i mitt examensarbete, som visserligen kommer äga rum senare i höst.
Det jag söker kring är hur det gynnar elever/barn att ha tecken i skolan.
jag tänkte passa på att faktiskt efterlysa här ute på bloggen att om ni har några tips, böcker, nätet, artiklar så tipsa mig gärna =O)

Uppsatsskrivandet som väntar känns nervöst och roligt.
Jag får skriva om något som ligger mig varmt om hjärtat
- förhoppningsvis kan jag skriva om det, det beror på hur mycket material som kan stödjas och finnas....

Fast precis just nu, försöker jag undvika att tänka på cola light...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar