måndag 20 september 2010

I korta drag

Vikt
Invägning: 73,7 (-0,1)
Målvikt: 67

Motion
Det blir inget Afrodans pass ikväll.
Det är både skönt och tråkigt på samma gång.
Men jag är lite trött och måste sätta fart med skolarbetet...Jisses!
Fast jag beslutar att jag får ta och boka ett sådant pass någon gång längre fram i tiden!
DÄREMOT har vi precis bokat in oss på ett Bas pass F&S på onsdag, jag och fina syster T, det ser jag fram emot! =O)

Läskiga läsken
Idag är nog faktiskt första dagen som jag inte brottats med läsken.
Suget är fortfarande där men jag har inte haft "lika jobbigt" som tidigare -peppar peppar ;O)

Dagens agenda
  • Skriva matlista och damma av matdagboken så det kan börja räknas points igen
  • Dags att ta tag i skolarbetet, det är bråttom nu
  • Har egentligen inte tid, men måste nog vila lite också, en power nap?
Daglig Status
Idag är jag trött, väldigt, väldigt trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar