tisdag 28 september 2010

Ibland blir det inte som man tänkt sig

Jo, tanken var att efter ett informationsmöte idag så skulle jag jobba.
Men jag behövdes inte, min härliga samordnare sa att hon kunde klämma in mig någonstans eftersom det var sagt att jag skulle jobba, men jag sa att jag hellre jobbar då jag behövs =O)

Men det som är mycket trevligt är faktiskt att jag då fick ett sms från min fina sambo som frågade om jag inte hade lust att komma in och äta lunch med honom, så snart ska jag iväg på lunchdejt. *love*

Mailade in examinationsupppgiften imorse (håll tummarna att det räcker till godkänt!) och har nu dagen till förfogande, det känns fint *love*

Planen idag är alltså att bege mig på lunch, kanske slänga ett öga i affärer, gå så stegräknaren MINST visar 7000steg, städa här hemma och sedan förbereda kvällens middag som ska bli tacos.

Sicken vardag =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar