fredag 24 september 2010

Äntligen LÄSK!

Ja, idag är det äntligen fredag och äntligen läsk!
Tro inte att jag sitter med ett glas just nu, lite kontroll ska jag nog ha (?)
Men till lunchen tänker jag ta ett glas cola! *mm*

Visst är det ändå härligt med hösten?
Speciellt när man sitter inlindad i en filt och det är dimmigt och dis utanför fönstret.
Ikväll tänker jag nog tända lite ljus och ha mys med sambon *love*

Fast nu är det ju bara morgon och idag är jag uppe med tuppen,
det är en hel del att göra idag!

Dagens Lista
  • Boka Afro-dans pass till mig och syster T på måndag -CHECK =O)
  • Ringa Blomsan och höra om vi kan träffas/träna kommande vecka
  • BLI KLAR MED UPPSATSEN
  • Pappersinsamlingen måste ut, innan den äter upp oss som bor här
  • Minst 7000steg behövs på steg räknaren idag
    Dala-turkas, du får gärna ringa mig under dagen så jag får promenadsällskap;O)
  • Diska
  • Bära ner resväskorna, innan de ska användas igen nästa år ;O)
  • Ringa Ica och beställa en ny kod till kortet (för jag har glömt min...)
Det som tar mest tid är nog uppsatsen...phu, inte så sugen på att skriva MEN nu är det time att sätta fart. Jag har skjutit upp det så länge att jag får skylla mig själv, den ska ju in NÄSTA vecka!

Jag funderar iofs att lägga till punkten ringa examensenheten till listan också...
Det kanske är på tiden att höra efter om jag blir färdig lärare till jul eller juni, med någon som förhoppningsvis vet och inte är så strulig och rörig som min studievägledare.

Till pappa och hans fru
Ha en fin resa och passa på att ta hand om varandra och njut, det förtjänar ni! *kram*

Till er andra
Hoppas DU får en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar