söndag 19 september 2010

Blandad kompott september

I torsdags hade jag vansinnigt roligt!
Då var det första träningen på länge, friskis o svettis och det var SÅ härligt! *love*
Tack snälla syster T att du följde med, nu gäller det att vi får det till vana =O)

I fredags var det massa mys med min fina sambo.
Och det blev både tv-spel och en massa godis, och läsk!

I helgen har det druckits ca 1,36 cl läsk.
Jag är nöjd med siffran och brottas nu med att det är ny vecka och att det är dags för "läskfritt" igen.
Imorgon, börjar alltså vecka 3.
Det är tufft och känns ganska ofta väldigt svårt...och tungt.

Imorgon ser jag fram emot att det är time att börja med viktväktarna och att ta tag i kosten igen.
Det har varit lite urspårat ett tag och det är dags att bryta den trenden!
jag har en tanke att göra i ordning ett matschema för veckan -det funkade bra förr =O)
Time att börja räkna och tänka till alltså =O)

Imorgon hoppas jag även att jag och syster T får plats på ett Afro-dans pass!
Har aldrig provat det förr så det skulle vara spännande =O)
Har DU prövat och vad tyckte DU isåfall?

Nyss insåg jag att jag snart ska avsluta denna kurs som jag läser nu, Yrkesetik och professionella samtal! (hjälp,var tog tiden vägen?!) och att det är dags att ta tag i examinationsuppgiften, innan nästa kurs och slutligen det SVÅRA examensarbetet.
Hade info om det i fredags, en lång dag blev det och jag blev ganska nervös och rädd.
Allt Akademiskt gör att jag får ont i huvudet och magen.

Tur att jag jobbade igår och idag, och att jag för närvarande har praktik så att jag inte glömmer VARFÖR det är jag gör det här.
För just nu, är och känns det tungt med skola och pluggande...
MEN snart ska jag snart välja den sista kursen för mig på lärarutbildningen.
Den sista, det klingar fint för den som är så sugen att få börja jobba!

Ha en fin söndag så får vi se vilka som bildar regering imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar