tisdag 21 september 2010

300 inlägg

Ja, idag blev det korvgrillning till lunch =O)
Det är ju väldigt gott, men oj oj vad pointsen rusade iväg!
Tur att det var mycket skogspromenad också =O)
Känns väldigt lyxigt att fått vara och vandrat i skogen i tre timmar med fantasiska barn och personal.
OCH vilken tur vi hade att regnet kom efter att vi kommit tillbaka till skolan! *phu!*
Även om jag var utrustad med för varma kläder, stövlar och regnkläder.
I LOVE REGNKLÄDER!!! =O)

Läskiga läsken
Har konsumerat ett par glas Loka päron idag, det är gott och jag gillar bubblet =O)
Men visst längtar jag efter ett glas läsk...
Ett glas cola för att orka skolarbetet skulle inte sitta fel...
Men nu är det bara två dagar innan det är fredag! *Stå ut, stå ut, stå ut*

Skolarbete
Jag började knappa på tangenterna igår, men jag har ingen motivation.
Och det är illa, illa, illa.
Jag är trött på att plugga, men det var jag nog redan för ett år sen.
Fast jag ska kämpa på nu, så att examinationsarbetet blir klart tills senast söndag och att jag dessutom hinner förbereda mig för den muntliga tentan på måndag.
Så ser planen ut, och jag måste verkligen få den att hålla...

Dagens agenda
  • skolarbete!
  • Tvätta
  • Diskberget kommer inte diska sig själv, så kanske lite mer tid i köket idag? ;O)
Vad står på din agenda idag?

Avslutar detta inlägg för att springa ner i tvätteriet och få lite mer steg på räknaren,
och i och med detta inlägg, har jag alltså skrivit 301 inlägg! =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar