fredag 24 september 2010

PUST!

Jag insåg inte hur bra jag tyckte mitt arbete var som jag lagt ner på uppsatsen tills jag trodde det var borta!
Jag hittade inte uppsatsen och fick panik (säkert kan snälla Turkas J intyga det då jag hade henne på tråden)
Försökte med tårarna rinnandes att få tag i sambon (datakunnig sådan)
Men till sist hittade jag den helt själv, och jag torkade mina tårar!

Känner mig faktiskt nöjd med den och SÅ glad att jag hittade den! *pust!*
I och med att jag hittade den, så har jag slipat på den lite till. (snart en timme)
Men helt plötsligt dök en "spara" ruta upp och självklart gjorde jag det, efter min tidigare skrämselattack!
Men nu kan jag inte skriva något mer i den...
Jag fattar inte vad jag lyckats göra?! *kliar mig i huvudet*
Det viktiga är dock att den finns kvar och så kanske sambon kan hjälpa mig när han kommer hem så jag får fixa referenserna, för det är bara det kvar.
Summa kardemumma så har jag lagt ner ca 5timmar + på knappt 2000 ord.
Och då är inte letandet, läsandet och att fixa referenslistan inräknat.
Phu...
SÅ då kanske jag kan ta lite helg nu?

På dagens lista återstår två saker:
1. Den trevliga punkten "få tag i Blomsan"
2. Den mindre roliga "diska"

Två saker till innan jag kopplar ner,
Tack Turkas J för sällskapet på promenaden, I love talking with you! =O)
Jag har fått fast bokstaven V igen *tackålov!*

Och självklart,
Hoppas DU får en fantastisk helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar