måndag 30 november 2009

Sluta blogga!

Jag vet att jag kommer med ett tredje inlägg, på superkort tid och samma dag men jag lovar att efter detta ska jag sluta blogga (för idag alltså!;).)

Invägning imorse och jag hade inte fuskvägt mig alls förra veckan, så det var spännande!
Vågen visade 72,3 (jag var tvungen att ställa mig en gång till, för jag åt alldeles för mycket och gott i helgen) men likväl hade jag gått ner, 1,7kg!
Det gjorde mig glad och KANSKE kan det ge mig en extra knuff att kämpa på nu!
4,3kg kvar...

Måndagens points
frukost smootie, lätt yoghurt med banan och frysta gubbar 2p
lunch hemmagjord hamburgare, bröd 1skiva, sallad m.m. och vatten 5p
middag planen är "mammas köttbullar" med hemmagjort potatismos, och lite cola light! 7,5p
utöver Sharonfrukt!(me love) och kanske att det blir en cocostop? 2p
Använda: 16,5p
Sparade: 3,5p
Det värsta med att försöka gå ner i vikt är dock december, tycker ni inte det?
Är det lixom inte extra mycket gott i december av någon anledning -eller inbillning? ;)

1 kommentar:

  1. gud vad duktig du är!Grattis! sj har jag lyckats ta mig ner ca två mha wii=)

    SvaraRadera