tisdag 3 november 2009

Li född i klantars**nas tecken



Här ovan är det lite bilder från min systerson M:s kalas, han blev mycket glad för Lucky Luck som han fick från mig och Sambon i present och jag tror även att han blev glad för "pirattårtan" som jag fixade (och det är röda havet omkring på plåten) =)
Tack för ett mysigt kalas :)


Senare på kvällen var det dags för utgång, jag hade dessa två vackra tjejer med mig :)
Tack för en toppenkväll! =)


Vi åkte till Notting hamn med bussen och jag hade fått i mig ett par smaskiga drinkar :)
Kvällen var toppen, Steven (trubaduren) är ju DEN BÄSTE!!!
Dansade loss ordentligt.. Sen provade jag att göra en stagedive, men det fanns ingen där att ta emot mig. Skämtosido, på något sätt så ramlade jag (vricka foten eller halka?) min kära moder såg mig bara kravla upp från golvet igen och då kände jag att nej, så här ska det väl inte kännas i benet?
Lång historia som kortas ned.
Jag har haft skitont i benet och var till vårdcentralen igår, det är en mjukdel (känns som en sträckning) och foten var lite illa däran så den fick bli fotad (med röntgen alltså;)
Men det är ingen fara på taket, för ingen skelettdel var trasig men det är något annat, så jag kanske måste magnetröntgas...
De ska återkomma, så jag gör det jag med när jag vet mer ;)
Känns bättre idag iaf, även om det gör en aning ont.
Jag är nog född i klantars**nas tecken med tanke på både fredag och lördag :S
Boot camp hade jag avlyst i tidigare inlägg och i och med det verkar det som att hela disciplinen försvann :(
Jag äter mer och sämre än jag borde och hade självklart gått upp i måndags när jag vägde mig.
Jag har beslutat att ta en paus denna vecka och köra igång nästa vecka igen
Jag suckar lite över det hela faktiskt.
Jag vill verkligen gå ner ca 6kg till (så jag väger 68) för det är min målvikt, men på något sätt så orkar jag liksom inte kämpa på riktigt!
Det är som att det tar så lång tid så istället pendlar jag på samma vikt. Är ordentlig, går ner ett kg- fuskar och går upp 0,8kg osv.
Hur ska jag få disciplin och nå mitt mål?
Alla tips är välkomna! ;)
nu är det time för lite viloläge för blåingen (foten) och sen ska jag sätta igång med att läsa lite skolarbete.
Sköt om er och njut av denna härliga höstdag (här skinner solen på alla trädens färger) =)

3 kommentarer:

  1. Vilken fin tårta du gjorde! Den måste han ha gillat :)
    Var är kortet på dig då från i lördags? Jag som ville se dina kläder som du pratade om.
    Bra att läkarna följer upp och kollar vad det är, så dom vet hur dom ska "laga" dig. Sen kan du väl försöka att inte göra illa dig på ett tag? Eller försök med en ny krippsdel och låt benen vila lite ;) Vricka eller stuka ett lillfinger kanske?
    Förlåt att jag itne ringde tillbaka till dig härom dagen, jag fick sällskap nästan hela vägen hem. Sköt om dig! Kramar Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja du vi har visst samma tur med våra fosingar *s*
    Det där med disiplinen känner jag igen *suck* vart tar den ivägen?? På helgerna tror jag att den drar iväg på semester för hos mig finns den då inte :-/ Men å andra sidan måste man ju få unna sig lite gosaker med... Men ett stopp borde det ju få finnas... hehe tar man en godis så kan man ju lika bra äta hela påsen liksom *asg* ses på lördag?! KRamKram

    SvaraRadera
  3. tack för all hjälp som jag fick av dig på kalaset, M hade tröjan på sig idag till dagis å den e lite stor men inte mkt så d va toppen.....
    ta hand om foten...
    pok
    J

    SvaraRadera