onsdag 18 november 2009

omsorgsboken

Ja,den ligger här bredvid på glasbordet och jag har tänkt ända sen igår att jag ska ta och läsa den, eftersom jag måste lämna tillbaka den till bibblan innan söndag, och den ingår i kursen och jag vill inte köpa den.
Men det tar emot väldigt mycket..
Varför?
Tänk om det kunde vara lika lätt att läsa kurslitteratur som att läsa Sagan om isfolket, jag flyger igenom böckerna (Ska nu börja på del 20, kan knappt vänta!)

Idag blev det iallafall storstädning här hemma och det känns skönt. Lite kvar är det iochförsig, vardagsrummet blev inte dammsugit (för jag måste ut med pappersinsamling och lite så)

Sen har jag arbetat lite på Vfu-uppgiften och vi åt rester till middag jag och Sambon.

Men mest, mest har jag drömt mig bort på ticket.se
Jag och askurum M planerar att göra en fantastisk tjejresa (som vi gjort för ett par gånger)
Tjejen är en riktig toppen reskamrat och vi har haft så himla roligt tillsammans!
Den här gången har vi nog tänkt rikta flygplansnosen mot Egypten.
Jag undrar vad älskling heter på Egyptiska, för då kanske jag måste döpa om dig Askurum M(vilket är älskling på turkiska) ;)
Vilka fantastiska bilder det är därifrån, men vilka läskiga priser!!!
Just i detta nu lutar det mot att försöka rådslå om att åka i juni istället för januari.
Har hittat ett tjusigt hotell och all inclusive för ca 5000lappen +
Jag är som sagt väääldigt sugen på just denna trip.
Får väl ringa min reskompis snart och dela med mig av tankarna (för du har väl inte orkat läsa hela inlägget?=P)

Men nu, nu ska min nos ner i Omsorgsboken...

Lyssna på regnet och njut av att vara inne denna mörka, onsdagskväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar