onsdag 4 november 2009

Läsare, akta er, inlägget innehåller MASSA gnäll!=(

(Längtar efter Greyan)
Och längtar efter att inte ha ont i foten. det är j*kligt jobbigt. och det gör ont.
Ska bli kallad till magnetröntgen iaf (det är det senaste) så både foten och plånnboken gråter *skrattar lite*

Jag tror jag ramlat ur karusellen igen?
Idag har helt enkelt inte varit en toppendag. Det har inte varit en toppenvecka.
Har spenderat den mestadelen i skolan och suttit och läst massor, torsdag grupparbete och fredag läsa igen.
Har ågren över att jag inte tagit tag i distanskursen, har ju inte någon ork men samtidigt så har det gått så lång tid att det inte går att avsäga sig den direkt.
Dessutom fick jag kåravgiftsräkning idag också och då jäklar blir jag snål.
Om jag nu ska betala en avgift så borde jag väl ta tag i kursen?

och så är det det här med vikten.
Jag vet ju att jag inte kan röra på mig denna vecka som jag ska, så hur kommer det sig att jag då stoppar in än mer än vad jag brukar göra då jag rör på mig?
vem som helst vet ju att det ska vara balans i kontot motion och mat!
och om man då gör sig illa så man inte kan röra sig något (inte ens en promenad) då ska man väl för guds skull inte äta mer än vad man brukar?
Och nej huvudet, magen behöver inte ha något mer att äta idag.
blir så trött på mig själv.

som sagt, har ramlat lite ur karusellen.
nya tag nästa vecka?

Jag skulle vilja åka iväg. Tänk att bara få åka iväg och bara vara, läsa en bok, äta gott, dricka en drink i skumfärg med massa paraplyn och bada. Lyssna och dansa till underbar musik (utan klackar!)
Bara få en paus från allt som är så stressigt,
allt som känns så...

Nej, jag är inte på topp.
och jag har ont i blåa foten.

nog gnäll, tänker avsluta med lite svar på några kommentarer:)
Syster Jess: allt för dig och lillkillen, anytime -you know it! Och vad bra med tröjan! :)

VÄLKOMMEN HEM ASKURUM M!
om du inte märkt det så har jag medan du njutit av charter- jobbat och varit upptagen med att vara ett klantarsel;) men härligt att du nu är bara ett telefonsamtal/sms bort :)

Hörni, ha en fin onsdag och ge någon en kram =)

3 kommentarer:

  1. tycker lite synd om syster, får ta hand om dig i helgen när ni kommer.....
    kram
    J

    SvaraRadera
  2. Du kan komma hem till mig! RES hem till mig så ska jag ta hand om dig :) Du kan ta det lugnt här, läsa böcker och vi kan dansa här i vardagsrummet till lite turkisk musik :) Vi har inget badkar så du kan inte bada här men vi har en dusch!

    Jag provar att ringa dig imorgon igen. Kramar Johanna

    SvaraRadera
  3. då ger jag dig den kramen för det verkar som du behöver den massor=) *KRAAM*

    SvaraRadera