fredag 20 november 2009

Helgen börjar

Hej på er!
Jag har klätt upp mig ikväll och för en gångsskull sminkat mig :)
Det känns som att jag aldrig sminkar mig nu för tiden, orkar inte riktigt och sen är det kanske för att det inte är så ofta som jag går ut.
Sambon fick välja kläder, och som vanligt går det ju inte bara att fråga "man kan ju inte säga vad du ska ha på dig om man inte får se det på".
Jag provade fem eller sex olika alternativ och resultatet blev alltså:



Ikväll ska vi ut på middag med min pappa och hans fru, våra grannar hemifrån gatan i Sherwood och med Sambonsföräldrar.
Vi ska väl börja fira min underbara sambos födelsedag,
blir en riktig födelsedagshelg :)

Idag blir det utgång med middag,
imorgon är planen att Syster J och Sambons bror ska ansluta sig med oss och vi ska ut på middag och lite drinkar.

Jag tror dock jag längtar mer efter sambons födelsedag än vad han själv gör *skrattar*
Vill så gärna ge presenterna jag köpt till honom- jag hoppas han blir glad över dem :)

Annars har jag nog varken tid eller mycker mer att skriva idag-tänk att jag kan skriva korta inlägg också! :)

Hoppas ni har en fin helg och komihåg att solen skinner imorgon (enligt prognoserna) bara för att säga grattis till min fina sambo ;)

1 kommentar:

  1. Va fin du var! Gratulera sambon från mig, jag glömde av det igår när jag var på Ullared.
    Han gillade säkert dina presenter, de tär jag säker på :)
    Hoppas ni hade trevligt på middagen och igår när ni var ut. Jag ringer i veckan så får vi språkas lite. Kramar Johanna

    SvaraRadera