tisdag 10 november 2009

Blandad kompott!

Jag är ju rätt tråkig.
frågar sambon vad jag ska skriva om på min blogg,
han svarar jag vet inte.
och jag vet inte heller.

Det är ju lite samma gnäll nu lixom (det här med foten).
och i och med att jag inte kan röra mig som brukligt så har jag inte någon lust att kämpa på eller benämna kampen mot "de sista kilona" och då verkar jag helt plötsligt inte ha något att prata om på bloggen?

eller så är det för att det är rätt mycket i skolan och livet just nu.
Jag är lite besviken på mig själv för i lördags.
Jag bokade in för mycket på en gång, på samma helg och hann inte med något som kändes viktigt för mig.
Det som var viktigt var att jag verkligen ville träffa mina vänner hemma från Sherwoodskogen när vi alla skulle hälsa på hos underbara Ewe.
Men jag hade samtidigt planera in att åka hem med la familia till resten av familia i Sherwood, vilket också var viktigt och wunderbart, men då räckte tiden alltså inte till och jag missade tjejerna :(
Det positiva var iaf att jag fick träffa underbara Ewe som snart får tillskott i sin familj! =)

Jag har länge varit i tankar om familj, längtar.
Kanske är det för att många runt omkring mig ska ha tillökning eller skaffar eller har familj...
Men än är inte tiden inne för mig eller oss för att ta steget mot en sån underbar förändring.

Livet :)

titta, nu fick jag ju mycket att skriva om iallafall ;)
men jag ska avrunda här med dessa ofärdiga tankegångar och titta på tvn lite innan det är dags för säng och sedan upp tidigt igen för mer skola.
Men imorgon ska jag också åka iväg på en liten shoppingtur, men det är ju lite hemligt så det skriver jag inte mer om här just nu :P

Ha en fin tisdag och glöm inte knasiga desperate housewives! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar