söndag 15 november 2009

övertrött=superkänslig

Har jobbat hela helgen :)
Efter det och en låång skolvecka så jag är väldigt trött,
och har fortfarande problem och ont i den FÖRDÖMDA foten.
allvarligt, jag är inte intresserad av att ha den sittande där nere och göra massa ont...
och inte var det någon som bjöd på den heller så den försvann inte i auktionen i tidigare inlägg! ;)

Känner mig rätt övertrött just nu, vilket gör att jag verkar bli superkänslig.
Kände det nyss då min sambo konstaterade att jag hängde min blöta handduk sen när jag duschade över hans så den är helt blöt nu när han ska duscha.
Detta i kombination med andra uttal och konversationer oss emellan fick mig nästan att börja tjura.
Jag menar, allvarligt?
Nej, jag började inte tjura men inom mig kändes det bara "jag kan visst inte göra någonting rätt idag"...
Men när tanken kom och man känner det där förgråtstadiet så tänkte jag att jag skulle skriva om det i bloggen istället.
Och när jag sitter här och skriver så stannade jag upp i detta kännande och konstaterar att, nej, jag är nog jä**igt trött helt enkelt.
Jag menar, allvarligt!

Nu ska jag ta och ringa syster J och höra om hon fortfarande vill och tänker komma hit kommande helg för att fina min fina sambo (som säkert inte ens märkt att jag verkar vara superkänslig pga trötthet, för att han inte alltid tolkar världen och ting på samma sätt som mig!) som fyller år då :D
och appropå det, så är hemliga uppdraget nu slutfört =)

Ska bli skönt, skönt, skönt att sova i sin egen säng.
Godnatt på er allihop och hoppas ni haft en härlig helg

1 kommentar:

  1. Känner igen det där med superkänsligheten.. Har varit en sådan helg här med.. eller en söndag iallafall... Seriöst?? Kanske ett till släktsyndrom?? Novemberskit! :p

    SvaraRadera