söndag 22 november 2009

Födelsedagsfirandet lider mot sitt slut

Vilken underbar helg jag har haft-och då var det inte ens min födelsedag;)
Fredagen har jag i princip redan skrivit om tidigare men kortfattat:
Vi var ut på fredagen, vi åt gott, pratade och skrattade mycket :)
Hemgång och sen kom självaste födelsedagen.
21 november
Jag stökade runt i köket (varför ska man överraska med frukost på sängen, när det är omöjligt att smyga då man bor rätt litet-och dessutom har sovrummet vägg i vägg med köket?)
Smygde iaf så mycket jag kunde, fixade smörgåsar och snoddaskakor och den fina ljusslyktan tändes (den från WWF som jag har bild på i tidigare inlägg) och så sjöng jag -inte så vackert kanske men med från hjärtat :D och han var duktig på att låtsas bli väckt och överraskad ;)
Paket ett:
var en tröja från puma (som tyvärr, jag tror inte att sambon tyckte var så fin och som tyvärr, inte passade i storleken) alltså en mindre lyckad present...
Paket två:
Mario kart till wii, och det var och är riktigt populärt. och svårt med att köra med den där rattkonsolen (speciellt när man har ett par glas innanför västen, körde bara in i väggarna) :)
Så blev det lite städning, gick ner på torget och köpte lite fika och lunch åt oss.
Sen så kom faktiskt BÅDA systrarna och det var jätteroligt!
Tv-spel, lunch, fika och förfest :)
Glada ihågen och finklädda så gav vi oss av in till Stan, och vi mötte upp Sambons bror påvägen också.
Kvällen gick alldeles för fort och det var en maaaaaassa goda drinkar (massa glassdrinkar fanns det, och god mat.

Jag och mina fiiiina systrar :)

Strawberry Daquri Ultimate!
Det vart inte någon bild på glassdrinkarna dock...

Vi gick runt lite efter att vi ätit middag, men efter (ja,hur många goda drinkar slank ner?) ett par timmar så skiljdes vi åt för att ta oss hem.
Väl här hemma fortsatte syster J, sambon och jag med lite chips (fast vi var så mätta) och tv-spelande...
Tillsist så blev det sängen som kallade, skönt att krypa ned och bäst av allt- att krypa ned bredvid min fina Sambo :)
Idag så blev det fika igen och middag hemma hos Sambons föräldrar.

Nu är vi hemma igen och firandet lider mot sitt slut,
ska försöka övertala min sambo att få lägga ut lite bilder här nu som vi tog igår :)
Men som vanligt så vill han inte att jag lägger upp kort på honom så det blir ju inga kort där han är med nu heller...
Ni får lita på mitt ord att han är en riktig goding,
en goding som fyllt 28år!
Tack för i helgen ni som var med och grattis igen min fina älskling.
Ta hand om er, ladda batterierna för nu är det snart ny vecka :)

1 kommentar:

  1. Skicka ett grattis i efterskott till gubben :-) Låter som en härlig helg med endel av de nära och kära som är så viktiga i ens liv! :-) Fint kort på dig i förra inlägget (det i det här också), ser man ju hur du klippte dig där du tyckte det vart så kort.. Men jag tycker att det var superfint och du passar i det! :-) Kommer ni hem till byn ihelgen? Skyltsöndag och allt! :-) Kanske kan ta en julfika?

    SvaraRadera