onsdag 25 november 2009

Kan man skylla allt på vaccinet?

Ja,så tog jag alltså sprutan idag.
Mot svininfluensan.
Det gjorde jätteont. Men vilken spruta gör inte det?
Nu fryser jag en smula även om det bränner i ansiktet?
Att vara frusen har jag varit de andra dagarna också när jag kommit hem,så det kanske inte beror på vaccinet.
Men jag mår inte så bra?
Vet inte om det är inbillning (för att man har hört/läst om folk som mått sisådär efter sprutan eller "om det är på riktigt")
Eller om jag känner efter för mycket? ;)

Är riktigt trött...

Och fick mail idag...
Bland allt skräp och reklam i inkorgen.
Grupprapporten måste göras om och jag vet inte när vi ska få tid till det, för det är så mycket nu -SÅ MYCKET REDAN!!!

Just nu känner jag att det har kommit till en punkt då jag är så här nära (måttar upp minimalt mellanrum mellan tummen och pekfinger)att bara bryta ihop.
Jag orkar inte med skolan längre.
Jag orkar inte med att slita arsl** av mig, för det räcker ju uppenbarligen inte!
Det är lustigt det där...
Man har liksom viljan, man vill så gärna.
Man kämpar och man sliter...
Det är som att klättra uppför en klättervägg men att så fort man kommer nära överkanten, målet så växer den.
Växer, växer, växer.

Jag vet inte hur jag ska orka..
Jag är så j*kla trött, TRÖTT, trött...

Är riktigt trött...
Vad fick jag för vaccin egentligen? ;)

Och vaccinet får mig dessutom att se en överbelamrad diskbänk av odiskad disk, mycket märkligt för jag tyckte ju att jag diskade igår också ;)

Kan man skylla allt på vaccinet? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar