onsdag 6 oktober 2010

Uppdatering i hast

Ja, jag tror att jag är på bättringsväg *hurra*
Till och med sambon sa imorse att jag lät bättre.
Tro inte att jag varit tyst bara för att hals och näsa krånglat.
Men har en huvudvärk som smyger på mig...
Och jag måste bekänna att jag mest legat på soffan, svikit både points och läsk-planen.
Varför fallerar allt då jag är sjuk?
Det är så typiskt mig.
Men allt man gör är en riktig ansträngning! =O(
Igår skulle jag gå och lämna tillbaka en bok på biblioteket som bara ligger en halv kilometer härifrån, knappt. Jag gick en liten omväg för att få lite extra steg på räknaren.
40minuter senare och hemma igen ångrade jag mig, fy vad jag mådde dåligt.
Så denna vecka blir det ingen träning =O(
Det gäller bara att inte släppa på träningen som jag ÄNTLIGEN kommit igång med, utan att ta tag i den igen, nästa vecka.

På skolfronten går det väldigt trögt.
Av skäl jag inte vill gå in på men likväl bara vill nämna så är det här en av de värsta kurserna jag tar....
Så ska jag gardera mig och välja två kurser till våren, ifall jag nu inte blir klar till jul.
(för er som inte vet, så har jag fått olika besked om när jag kan beräknas bli klar lärare)
Fröken *hihi*

Men för att bli fröken, måste jag först klara av den här kursen och då måste jag sätta fart till skolan nu =O)

IKVÄLL kommer min pappa och hans fru Y hit och vi ska få deras gamla soffa!
Det kommer bli så fint i vårt stora rum, jag kanske lägger upp en bild sen ;O)

Men nu, tandborstning och sen föreläsningar hela dagen.

Hoppas DU har en fin dag!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du hittat in till mig :) Grattis till ditt senaste minus på vågen. Inget vidare att vara sjuk, är själv förkyld och det är hemsk, man är sugen på onyttiga saker hela tiden. Ser att du också studerar till lärare, läser själv till förskolelärare och hoppas vara klar till jul :) Känner även precis som du att jag vill arbeta med barn i behov av särskilt stöd och skriver om dem i mitt x-arbete just nu. Tack för dina peppande kommentarer, sådana behövs alltid :) Nja, ang katterna, kommer inte behålla båda hur mycket än vi vill då vi redan har två sedan innan. Vi är lite sugna på att behålla en iaf, men vi tar en dag i taget och ser hur det går för dem.

    SvaraRadera