måndag 4 oktober 2010

*Host,host,host* och Invägning

Vikt
Invägning: 72,7
Resultat denna vecka: -0,4kg
Totalt: - 1,2kg
Målvikt: 67

Utvärdering
Det blev lite rörelse och inget pointsräknande i helgen alls, så jag är väldigt nöjd med resultatet.
En reflektion jag får är bara att det är så svårt att räkna under helgen, det är alltid då jag åker dit och inte orkar.
Frågan till mig själv blir alltså, hur kan jag göra för att hålla motivationen uppe även under helgen?
Om du har ett svar på frågan får du givetvis dela med dig dina tankar, även om det är en fråga till mig själv. ;O)

Nuläge
Jag åkte till skolan imorse, men väl på plats fick jag vända och åka hem.
Är genomförkyld, så förkyld att det värker i kroppen och att jag hade svårt att sova inatt.
Snuvig och blir varm för minsta lilla.
Ingen energi och helt slut.
Det blir alltså vila på dagens agenda.

Hoppas du är kry och har en fin måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar