torsdag 21 oktober 2010

Idag

En timmes promenad.
Ett långt samtal med en fin vän.
Inget inplanerat idag.

Det finns en del borden och saker jag måste, men idag tänker jag ta dagen till min och inte ha ångest över att jag inte gör speciellt mycket.
Idag får jag ligga på soffan, ha teven på och fundera på saker och ting.
Idag ska jag planera och strukturera upp saker och ting.
Idag ska jag sätta upp mål och finna ut strategier hur jag ska nå dem.

Jag har kvar känslan från igår, och det känns bra. =O)

Imorgon ska jag träffa min syster T och få se hennes körkort!
Sen ska vi äta middag, träna ett friskis pass och ha myskväll hos henne.
Det blir en nice start på helgen.
Annars är det hög tid i helgen för att börja med skolarbetet som ska vara inne nästa veckan och att förbereda sånger som vi ska arbeta med på teckenkursen.
Och självklart kommer jag nog längta efter sambon som ska iväg över helgen,
men då är det ju extra skönt när söndagen kommer och han kommer hem igen ;O)

Jag bara känner att jag har en skön känsla i kroppen just idag,
hoppas du också har det!

Ps! Om du ringer fel till någon sent på natten, snälla be om ursäkt att du ringt fel.
Jag blev så himla rädd att det hade hänt någon när och kär något så en ursäkt hade varit skönt att få. Slog upp numret idag och konstaterade att den person som inatt ringde och inte sa något, är någon jag och sambon inte vet vem det är. Även om det inte kom någonting överhuvudtaget från andra sidan luren så är jag tacksam att det bara var en felringning.
ds!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar