torsdag 28 oktober 2010

Klar?

Summa kardemumma Skola
Sju timmars skrivande och nu är jag alltså klar. Och som vanligt så är jag så trött på min egen text att jag bara vill BLÄ!
Men jag känner mig nöjd, så vi får hålla tummarna att den räcker till och att hon ser allt arbete jag lagt ner i den. Den här läraren är väldigt hård...
Fast jag kan inte göra mer än det jag gjort.
JO, jag ska fixa siffrorna på sidorna.
Men jag vet inte vad jag lyckats göra med dem. *klia mig i huvudet*
det får vänta till sambon kommer hem så kanske han kan berätta vad som blivit knasigt, för det värsta är ju om texten skulle försvinna- hemska mardröm!
Sista kursen innan uppsats..Ni anar inte hur overkligt det känns..

Så nu har jag hela dagen till mitt förfogande =O)
Jag vet att jag borde diska och ta en lång promenad, men just nu tänker jag unna mig lite tv-tittande-med gott samvete ;O)

Senare
Så ska jag iväg och delta på en söka jobbkurs, får se om de kan ge några verktyg att ha med sig sen när man ska ut och söka =O)
Ut och söka jobb...
Det ska bli spännande!

Imorgon
ska jag åka och lämna in uppsatsen.
Sen är det helg, äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar