torsdag 14 oktober 2010

Feels goooood! =O)

Sitter med ett gammalt Grey på i bakgrunden och har en filt runt axlarna.
Har precis ätit kräm med mjölk och lite jordnötter.
Jag känner mig utomordentligt nöjd med mig själv, så måste få byta spår här ute och skriva lite positivt ;O)

1. Min syster T är sjuk, stackars henne och hoppas hon blir frisk.
Men jag tog inte det som en ursäkt till att inte komma iväg. Så idag efter praktiken gick jag till simhallen och avverkade en kilometer, och det känns bra!
Men det gör lite ont i knäna?
Och jag känner av muskler i axlarna som nog har vilat lite för länge, redan nu.
Sen råkade jag dessutom ta ett bentag in i simväggen med min onda fot så nu gör den väldigt ont igen =OS
Vart det här positivt? *hihi*

2. Har haft undervisning, 3tillfällen, (vilket ingår i min VFU, praktik) och bad att få feedback från min handledare efteråt igår och jag fick så mycket fin feedback.
Att det var riktigt pedagogiskt utformat och att jag lyckades mycket bra kan sammanfatta det hela.
Det bästa berömmet var ändå att hon sa, att hon skulle kunna gjort precis likadant, arbetat precis och gjort det på exakt samma sätt.
Det betyder mycket, för hon är en pedagog som jag känner att jag beundrar och hon inspirerar mig varje gång jag är där.

3. Ska jobba i helgen och det känns bra.
Jag behöver tjäna lite extra pengar nu när det blev ett oväntat tv-inköp and i love me new tv =O)

4. Jag tänker äta pannkakor till middag idag! Jag undrar fall pannkakor räknas som middag eller godis? ;O)

5. Den sista punkten tillägnar jag min sambo, han fina som får mig att bli varm inombords och som får mig att le.

5 punkter, som just nu makes me feel good!
What makes you feel good? =O)

1 kommentar:

  1. Ja,visst blir man rädd,jag hoppade högt kan jag lova,speciellt när jag inte alls var beredd på skriket.
    Grattis till undervisningen som gick så bra,skön känsla =)
    Ha en underbar helg du med!

    SvaraRadera