tisdag 5 april 2011

Hemlig "super glada listan"

Nu spricker jag! =O)
Tänk att jag har kunnat hålla det hemligt så himla länge!
Jag har inte ens hunnit berätta det för min fina pappa och hans fru, så om du/ni fortfarande läser bloggen så får ni inte bli ledsna att ni läser det innan ni hör det ;O)
Men faktiskt, jag har ju försökt att få tag i er ett par gånger!

Men här kommer punkten på dagens lista, som är den numera Ohemliga super-glada-listan!

VI SKA FLYTTA!
Vi ska flytta till en trea.
Till EN STOR, RYMLIG och UNDERBAR (hoppas jag, för vi har inte sett den än) TREA!

Vi åkte till området för ett tag sen och kikade runt lite faktiskt, det såg väldigt fint ut och lägenheten såg mer ut som ett radhus än lägenhet utvändigt, om jag får säga det =O)
Jag är TOK-GLAD!
Jag är förväntansfull.
Jag är fylld av en otroligt stark och skarp längtan...
Jag och sambon till något som kommer bli vårt.

*KÄRLEK OCH LYCKA*

Ja, så nu är det mycket kärlek och lycka här.
Och samtidigt är det en massa trötthet och brist på energi hos mig, fast av andra orsaker.
Det är svårt att få det att gå ihop, eller hur? ;O)

Hoppas DU har en underbar 5:e april!

7 kommentarer:

  1. GRATTIS! Vad kul!
    Vart ligger den någonstans?
    kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt för er att få flytta :) Hoppas lägenheten också är fin..

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Va roligt!

    Va spannande! Kul att fa inreda den nya lagenheten! :) Nar bar flytten av!?

    SvaraRadera
  4. Grattis, det låter ju jättehärligt:) Skönt att få bo in sig i något nytt eget tillsammans!

    SvaraRadera
  5. Åh man får gratulera =) underbart med en stor rymlig och underbar lägenhet!

    Tack för dina härliga och ärliga kommentarer på min blogg, lika roligt varje gång :) du är en av dom som gör att man orkar blogga vidare ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Stort stort grattis, vad roligt!! Vi flyttade till nytt i januari och det är så härligt att få känslan av vårt eget tillsammans :) Så härligt! Lycka till och kram!

    SvaraRadera
  7. Mina kommentarer som jag gör till dig verkar inte komma med :( jag vet inte vad det beror på? Jag har lagt märke till det tidigare också, kan det vara ngn inställning i din blogg?

    SvaraRadera