tisdag 19 april 2011

Påskutmaning och Tv-serier

Stumma ben som protesterar mot dagens promenad som jag ska starta snart,
målet med promenaden idag blir dock att se ifall man hittar något snyggt inne på Gina Tricot för presentkortet sen i julas samt billigt påskgodis för 3,90/hg.
SÅ vad kan benen klaga på egentligen? ;O)

Påskutmaningen
Måndag: 14936steg aerobicsteg&minuter: 11861 95min

Linda:
Jag är en riktig, riktig serienörd och gillar ABSOLUT det mesta,
men riktiga favoriter, som rekommenderas är
Criminal minds (den hade du nog föresten?), Förhäxad, Greys anatomy, Roswell, Alias, Biggest loser, Ghost Whisperer, Of the map, Lyxfällan (svensk serie), Du blir vad du äter, 4400, Prison Break, Brothers and sisters.
Ja, det finns säkert flera-blandning av riktigt gamla och nya, men just dessa tänker jag på nu i skrivande stund!
Och ja, jag gör annat än att se på tvn ;O)

FÖRESTEN! jag lyckades häva sakförbudet, så Ghost Whisperer 4 är påväg hem till mig snart =O)

Men nu, kära läsare, nu är det borsta tänder och ge sig ut i solen som gäller!
Glöm INTE stegräknaren, hur många steg går DU idag? =O)

4 kommentarer:

  1. Hur många steg... hmm påtok förlite! Jag försökte ge mig på 10.000 steg om dagen och var duktig med räknaren men jag tror det var något fel på den för jag kom aldrig upp till mina steg ;)

    Jag är oxå en serienörd.

    SvaraRadera
  2. Det verkar ju gå bra ändå med pinnandet. Och gå och spendera upp presentkort är ju ganska trevligt ändå, likväl som att gå medan man pratar i telefon som jag såg att du gjorde härom dagen.
    Trevligt det. Nu är det ju så fint väder ute, så då känns det lite roligare också, forstatt pepp och lycka till!
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Tackar tackar för bra tips!! är inne på mitt sista avsnitt av Criminal Minds nu så dags att hitta en ny serie! :)

    SvaraRadera
  4. Jag rekommenderar varmt Life Unexpected till den listan. Väldigt underhållande serie.

    SvaraRadera