onsdag 20 april 2011

Från träsket till upp ur soffan i ett inlägg!

Påskutmaningen
Måndag: 14936steg aerobicsteg&minuter: 11861, 95min
Tisdag: 17741steg aerobicsteg&minuter: 11607, 97min

Idag känner jag inte "hurra för påskutmaningen"och jag har inte lust att gå ut och gå.
Jag har inte lust att samla steg och jag har inte lust med solen som skiner.
Jag tror att det är för att jag är halvvägs i veckan.
Då brukar de här "trollen" dyka upp hos mig och sen brukar det bara gå utför...
Det är som att lusten och energin försvinner och sen bara...

Jag gjorde dessutom en lista i början på veckan och på den har inte speciellt mycket blivit gjort, det gör att jag också tappar orken...
Någon kanske känner igen det där, att om man inte hinner allt så gör man inte något...
Lite "när jag pluggade-syndrom" och sen i slutet så var jag tvungen att hinna göra allt på en gång.
Lite så är det just nu *grubbel,grubbel*

Just nu vill jag gärna ligga på soffan och slötitta på teven istället.
MEN skärpning Li!
Vad är det här för attityd i bloggen och till livet?!
Nu håller du på att träska ner dig!
Nu byter du genast om och går till affären i allafall,
lång promenaden kan du ta senare- åk tidigare till tandhygenisten och gå runt där innan du ska in och bli fattigare än en kyrkråtta!
Då blir det ny miljö också! =O)

SÅ *spark spark på mig själv*
Och så börjar vi dagen! =O)

2 kommentarer:

  1. Ta en promenad, det kommer göra dig piggare :) vad är arobicssteg?

    SvaraRadera
  2. Kom igen. du kan det. Och förresten kommer det kännas så mycket bättre när du väl tagit dig ut. Jag lovar!
    Kram
    /Annan

    SvaraRadera