onsdag 13 april 2011

Dagens glad-lista

Tack för alla tips som ni kom med gällande att försöka bromsa förkylning,
Idag känns det faktiskt bättre MEN jag känner mig väldigt sliten och trötter...
Någon skrev "vila" och jag tror verkligen det är just det jag behöver...
Det är skönt att det snart är påsklov, där kanske jag kan ha lite tid till återhämtning
-just nu är det lite mycket nämligen =O)

Pia: Jag har läst mycket om LCHF dieten, men jag tror inte det är något för mig...
Just nu tror jag det är motivationen som fattas, jag vill verkligen nå min målvikt men har inte orken riktigt, faller av rätt ofta. Börjar och börjar om flera gånger, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra... MEN tack för tipset ändå och ROLIGT att det fungerar för dig! =O)

Ja, så kommer vi till dagens Glad-lista!
  • Påsk-pyssel stunden idag! (se tidigare inlägg)
  • GLÄDJE HOS BARN! finns det något mer fantastiskt än GLÄDJE HOS BARN?!
  • Grey's anatomy ikväll! *lovely*
  • LÄSK!!! Det är så himla gott! (Återigen något som kanske inte borde stå på en glad-lista, men jag måste ändå skriva det)
  • Att hitta nya recept som verkar vara smarriga! (Hoppas receptet Kycklingfilé med brieost som ska testas ikväll lever upp till förväntan!)
Ja, nu är det ju bara kvar att önska DIG en riktigt FIN onsdagseftermiddag och kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar